//
estàs llegint...
Entrevistes

Aida Domènech: “Jo sempre estic a favor de les noies molt primes [sobre una passarel•la]”

http://www.ivoox.com/entrevista-amb-aida-domenech_md_844303_1.mp3″ Me’l vull descarregar

Fitxa (poc) tècnica

  • Nascuda el 1989
  • Entrevistada al programa número 5, emès el 16 d’octubre de 2011.
  • Entrevistador/a: Núria López i Alba Vera.
  • Aspectes físics a destacar: tant fàcil com dir preciosa
  • Localització de l’entrevistat: A casa seva (Montgat)
  • Pregunta que va deixar pel següent entrevistat: Què vols aconseguir?

Les quatre dades bàsiques

  1. És famosa pel bloc de moda que va obrir al 2008 sota el domini: www.dulceida.com
  2. Ha treballat per Tous, Santa Eulàlia, Dior, HappyPills, Antonio Miró, Friday’s Project o Nissan
  3. L’any 2012 va estudiar un curs d’interpretació a Madrid
  4. Estilista professional.

Les seves cites

“ Per mi la inspiració està a tot arreu. I és extrany que tu puguis ser inspiració per la gent, quan a tu t’inspira tot”

[parlant d’una marca pròpia] “Hi ha alguna cosa pensada, és molt secret. Però si ho faig em vull dedicar a dissenyar sabates”

Sobre el món de la moda: “A mi m’encanta, però és molt superficial. Hi ha el “postureo”. Però estar darrera una passarel·la és espectacular. Els nervis, maquillatge, perruqueria, estilistes, tot… És preciós!”

“Jo sempre estic a favor, que a una passarel·la surti una noia alta i molt prima. Perquè la roba per presentar, queda millor. Queda millor una noia sense pit, alta… Jo estic a favor de noies molt primes”

“ Les marques s’aprofiten molt de que som bloggers i no paguen, la majoria”

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

llista SPOTIFY del Pou

PODCASTS

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 17 other followers

