//
estàs llegint...
Entrevistes

Júlia Cot: “Em van fer fora del Pans&Company per espionatge empresarial”

Foto: Andreu Buenafuente

http://www.ivoox.com/entrevista-a-julia-cot_md_1156197_1.mp3″ Me’l vull descarregar

Fitxa (poc) tècnica

  • Nascuda el 1984
  • Entrevistada al programa número 18
  • Entrevistadora: Núria
  • Aspectes físics a destacar: mirada clara i penetrant, i un “mechón” de cabell tapant-li la cara.
  • Localització de l’entrevistat: Bar de Gràcia
  • Pregunta que va deixar pel següent entrevistat: faries turisme espacial?

Les quatre dades bàsiques

  1. Guionista. Després d’estudiar Comunicació Audiovisual a la Pompeu, va començar les pràctiques al Terrat. Productora per la qual va treballar 5 anys.
  2. Juntament amb 12 guionistes més han format l’agència de guionistes 12 Monos.
  3. Ofereix els seus serveis a qualsevol productora, particular o tothom que requereixi dels seus serveis.
  4. Ara per ara, està a la productora de Minoria Absoluta, escrivint pel Polònia i Crackòvia.
  5. Protagonitza a la “Anciana del Rissotto” a la sèrie de gags basada en la sèrie de Lost.

Les seves cites

“Al Berto i al Buenafuente, els pots donar una recepta de cuina, la llegeixen i et fa gràcia”

“Jo no sóc una persona especialment graciosa en directe, sóc tímida. Jo no sé fer un monòleg, no sé tirar un text. Però Bueno, sé pensar acudits i sé adaptar el que jo penso a qui ho ha de dir”

“Ara si algun dia m’entrevistessin perquè he fet Los Soprano 2…doncs també eh…No diré que no si em truca el David Chase.”

“Tinc una fixació en contra del Google +”

“Crackòvia m’està costant perquè no sé res del món del futbol. Sé que el Messi és molt bo, que el Guardiola és un Déu i que el Pepe és dolent; i en Mourinho espera els àrbitres al parking (…) Em costa perquè no sé quines motivacions tenen aquests personatges a la vida real”

“Jo vaig voler ser guionista per l’Andreu Buenafuente”

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

llista SPOTIFY del Pou

PODCASTS

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 17 other followers

