//
estàs llegint...
Entrevistes

Candela Figueras: “Ens vam assabentar del tancament de TV l’Hospitalet per El País”

Estem al pou - Entrevista - Candela Figueras

Candela Figueras planta 15. En Toni Clapés feia programa, i nosaltres feiem sessió fotogràfica. (Font: Estem al Pou)

http://www.ivoox.com/entrevista-a-candela-figueras_md_1161173_1.mp3″ Me’l vull descarregar

Fitxa (poc) tècnica

  • Nascuda el 1984
  • Entrevistada al programa número 20
  • Entrevistadora: Núria
  • Aspectes físics a destacar: somriure contagiós i bellesa elegant. Musa de la segona hora, planta 15 (si envieu un e-mail us deixen venir de públic).
  • Localització de l’entrevistat: Estudi de RAC1, planta 15 Edifici Godó a la Diagonal de Barcelona.
  • Pregunta que va deixar pel següent entrevistat: Amb els últims 3 llibres que s’hagi llegit que faci un mix i n’extregui un titular.

Les quatre dades bàsiques

  1. Periodista. Amb 18 anys va marxar de casa. Va deixar el seu Montblanc natal per buscar-se la vida a la capital.
  2. Presentadora d’informatius de la Televisió d’Hospitalet. Va ser l’encarregada de dir les últimes paraules de l’últim informatiu al desembre de 2011.
  3. La trajectòria radiofònica va començar a RAC105 i prèviament a Ràdio Flaixback. Sempre formant part de l’equip de Vadó Lladó. Treballa a La Segona Hora de RAC1. El Quim Morales la va fitxar per Facebook i es coneixien de l’etapa a RAC 105.
  4. Productora atenta. Quan vam arribar a l’estudi ens va dir, – i on són els altres? Després vam deixar caure les targetes, els currículums i el raspall de dents.

Les seves cites

“Em sento com una reina (…) Em tracten molt bé. Són tres nois fantàstics [Quim Morales, , atents, amables…Em tracten com una reineta”

“No es per fer-li la pilota, però… en Quim Morales és el millor jefe que he tingut. Tu equivoca’t que ja et corregirem”

“Durant 4 anys treballava de 8:30 fins les 22:00”

“Personalment vam lluitar molt perquè no passés el que va passar. Perquè portava 10 anys la tele funcionant.  No volem que un mitjà que porta 10 anys guanyant-se la confiança i explicant les coses, tanqui.”

“Ens vam assabentar del tancament [de TV l’Hospitalet] pel País”

“Sempre m’he volgut fer un tatuatge. Però els meus pares no em van deixar i ja després quan em vaig independitzar als 18, em va passar la dèria”

Debats

Encara no hi ha cap comentari.

Deixa un comentari

llista SPOTIFY del Pou

PODCASTS

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 17 other followers

